Kırşehir’de 900 Kınalı Keklik Doğaya Salındı
Kırşehir'de, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü'nün doğaya kınalı keklik salımında 3 farklı ilçede, toplam 900 kınalı keklik doğaya bırakıldı.Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü'nce yürütülen çalışmalar kapsamında...
Haberi Oku