Karşıyaka Stadyumu’na Onay Çıktı
MART ayında Gençlik ve Spor Bakanlığı'yla imzalanan protokol sonucu yapımını İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin üstlendiği, Atatürk'ün annesi Zübeyde Hanım'ın adını alacak Karşıyaka'nın yeni stadıyla ilgili önemli bir onay daha çıktı. İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin başvurusunun ardından Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı,...
Haberi Oku